Casa de 218 m2 amb pati al casc antic de Premià de Mar. Situada al centre del poble, molt a prop de la platja i de la Gran Via, i a tocar de tots els serveis (comerç, transport públic,…). Habitatge de 5 habitacions, una d´elles tipus suite, 3 banys, 1 lavabo, rebost, golfes, sala d´estar menjador i cuina amb sortida directe a un fantàstic pati de 38 m2. La casa té molta llum i està per entrar a viure. Plaça de pàrquing opcional molt a prop.
MGI RINA, SCP utilitza “COOKIES” per garantir el correcte funcionament del nostre portal web, millorant la seguretat, per obtenir una eficàcia i una personalització superiors, per recollir dades estadístiques i per mostrar-li publicitat rellevant.
Si continua navegant o premeu el botó "ACCEPTAR" considerarem que accepta tot el seu ús. Podeu obtenir més informació a la nostra Política de cookies a peu de pàgina. Acceptar